28 maja 2012

Fajne kosmetyki:)

Ostatnio kupiłam dwie fajne rzeczy... Cienie do powiek w bajecznych kolorach i lakier do paznokci ze srebrnymi drobinkami.

W H&M są przeróżne cienie... Ale te jakoś najbardziej wpadły mi w oko. Mają dużo modnych, soczystych kolorów. Nie sypią się i nie zbierają w zgięciu powieki. Nie trzymają się cały dzień na oku niestety, ale myślę, że i tak warto... Kosztują 30 zł.


Lakier z drobinkami wpadł mi w oko już w zeszłym sezonie. Uznałam, że oprócz nienachalnej urody jest niezwykle praktyczny. Nie widać po prostu gdy kawałek nam odpryśnie... Jednak te, które kupiłam w zeszłym roku trudno jakoś zostawiały drobinki na paznokciu, tak jakby pędzelek zbierał je z paznokcia  z powrotem do buteleczki. Ten  jest inny. Nie dość, że zostawia na paznokciu drobinki :) to jeszcze można bardzo sprawnie sterować nagromadzeniem drobinek na paznokciu poprzez silniejsze dociśnięcie pędzelka do paznokcia lub zwolnienie nacisku. Kosztuje 5 zł, ma różne kolorki. Kupiłam go w Tesco na KEN w Warszawie, na stoisku z kosmetykami Golden Rose.