27 stycznia 2012

Let's start....



Ponieważ jest godzina06.40 i powoli już dnieje, a mój kot leżący na moich kolanach nie pozwala mi utrzymać na nich również komputera... na szybko umieszczę startowy dowód moich słów powitalnych:). Zakochałam się w tych sukieneczkach. Kosztowały 40 zł. Składają się z części głównej i takiej doszytej kamizeleczki, która jest luźnym wdziankiem w innym kolorze. Kupiłam trzy różne...bo to cudo ubierasz i jesteś zrobiona do wyjścia. Jedna rzecz tworzy cały ciuch...uwielbiam to... A dodatki zmieniają charakter stroju w zależności od potrzeb. Kupiłam je bez przymierzania. Po fasonie i materiałach wiedziałam, że będą genialne. I były:) Zawsze posiadałam tę umiejętność...

Sukienka sklep Barbara, Rynek, Rybnik, 40 zł
Cekinowy beret FF/Tesco daje obłędny efekt, 20 zł
Rajstopy Calzedonia
Buty ze starych zasobó, ale cóż począć, że je uwielbiam...