4 lutego 2012

Moje nowe buty i stara kurtka

Wypatrzyłam je łażąc po wyprzedażach... No i stało się... Nie wytrzymałam napięcia i kupiłam je w pełnej cenie dwa tygodnie temu. Dziś są już o stówę tańsze. Ale naprawdę są bombowe... Bardzo zgrabne, bardzo wygodne, na grubej podeszwie, w obłędnym, modnym jasnym brązie. Mam bardzo dużo butów z CCC, a te Lasockiego, ze skóry, niejednokrotnie były stylistycznie moim numerem jeden sezonu. Modny fason, ale nie na tyle odjechany, że boisz się go mieć, tylko taki w którym zakochujesz sie od razu... (miałam już tak parę lat temu z lakierkowymi kozakami Lasockiego).
Moja kurtka zaś jest sprzed kilku sezonów z H&M i jak każdy zwierzęcy wzór pokochałam ją od razu... Nie do wszystkiego pasuje, ale kosztowała tylko stówkę więc zdecydowałam się na to szaleństwo. Jeansy z wyprzedaży w Zarze.