6 lutego 2012

Te moje nowe buty i nowa kurtka z kapturem:)

Oj... mam szczęście do płaszczy i kurtek z Orsaya. Zawsze tam kupuję jakieś cudo za przysłowiowe grosze. Płaszczyk, który mam tu na sobie kosztował 120 zł. Na wyprzedaży oczywiście. Był bardzo długi, a w związku z tym, że potrzebowałam krótki - Moja Kochana Pani Ela wygospodarowuje właśnie jeszcze dwie spódnice z odciętego dołu:) Ma kaptur, cudowny miodowy kolor i jest miły w dotyku. Świetnie wygląda do kozaków Lasockiego, o których pisałam wcześniej. Uwielbiam taki look na lata sześćdziesiąte. Szal owijający głowę jest praktyczny również jeśli chodzi o bezpieczeństwo fryzury... dużo bardziej niż czapka...












Szal - H&M
Rajstopy - H&M
Okulary - H&M
Kurtka - Orsay
Buty - CCC, Lasocki
Pasek - River Island
Sukienka - J. Rinn